Klachtenprocedure en betalingsvoorwaarden

Indien u niet tevreden bent over uw behandeling kunt u het volgende doen:
• Praat hierover met uw therapeut. Een cliënt of wettelijke vertegenwoordiger kan dit doen via e-mail en/of telefonisch. De therapeut kan meer informatie geven en/of de behandeling nogmaals uitleggen. Ook voor de therapeut is het belangrijk te weten dat er vragen zijn over de behandeling of dat er iets niet goed gegaan is.
• Als we er samen niet uitkomen dan kunt u dat kenbaar maken aan de beroepsvereniging.
• De beroepsvereniging bespreekt met u de ontstane situatie door en geeft aan welke mogelijkheden er zijn. Dit gesprek is vertrouwelijk.
https://haptotherapeuten-vvh.nl/de-vvh/klachtenregeling

Betalingsvoorwaarden

Afspraken dienen uiterlijk 24 uur voor het tijdstip van de afspraak geannuleerd te worden. Bij niet tijdig annuleren is de therapeut gerechtigd de gereserveerde tijd in rekening te brengen.

De door de haptotherapeut aan een cliënt of diens wettelijke vertegenwoordiger gedeclareerde kosten voor de behandeling, dienen contant/per pin te worden voldaan.

Type je zoekwoorden hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk ESC om te annuleren.